Programy marketingowe


Projekty marketingoweDzień dobry,
Programy to kompletne projekty zawierające wszystkie elementy niezbędne dla właściwego zrozumienia i usytuowania marki w umyśle odbiorcy. Projekt tworzony jest na bazie wiedzy i doświadczenia jak również naukach Jacka Trouta, Alla Riesa i Setha Godina.

Specjalizuję się w pisaniu projektów:

  • Strategii marki,
  • Strategii komunikacji marki,
  • Programu lojalnościowego,
  • Programu motywacyjnego,
  • Employer brandingu,
  • Personal brandingu,
  • Promocji sprzedaży.

Metodologia powstawania projektu:

Projekt powstaje etapami na spotkaniach z Klientem. Na każdym etapie przesyłany jest do Klienta materiał i do dalszej pracy przystępuję dopiero po uwzględnieniu uwag i akceptacji.
W związku z tym konieczne są:

  • Dobra bieżąca współpraca z Klientem,
  • Głęboka wiedza o marce i chęć dzielenia się nią,
  • Spotkania uzupełniające kluczowe elementy projektu.

Czas powstawania projektu zależy więc od stopnia jego skomplikowania, obecnej pozycji rynkowej, współpracy z Klientem, głębokości segmentacji grup docelowych, zasięgu projektu itd. W efekcie powstaje książka zawierająca pełny opis projektu i jego elementów składowych. Elementy te ułożone są w logiczny ciąg tak, aby było to zrozumiałe również dla osób nie uczestniczących w powstawaniu projektu

Marki dla których pisałem projekty:

4Tax, Absolut, Action Man Club, AMB Technic, ATB Meble, Barbaras, Biblioteka Narodowa, Camel System, Dunlop Sport Club, Goodyear Good Club, Grene, Heavy-Mont, Isover, Koelner, Lifesfit, Mrówka, MWM Architekci, Ncore, Opoczno, Partybox, Profi, ProwoKent, PSB, Qpharma, Rawlplug, Salem, Schneider Electric, Schulstad, Suwalszczyzna (Klub łowców baśni), Teatr Powszechny w Łodzi, Teatr Witkacego w Zakopanem, Totomato, u Kawiarza, ZASP, Velo, Vitay (Piska puszcza korzenie), Xella.

Kontakt

Osoby zainteresowane serdecznie zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie możliwe pytania.